MeD En AfRiKaN uNDEr BorDet? Du eLLeR JaG?



Helt plötsligt så duger jag igen! I dag så ringde telefonen när jag grät som allra mest, ja jag var helt rödgråten och otröstlig. Det var min väninna som ringde mej, ja just hon som ratade mej för smörgåstårtan igår. I kväll ville hon att vi skulle ses, hon var till och med så fräck att hon bad mej ta med vin och rött skulle det vara (skall hon supa mej under bordet?). Hon ville att jag skulle komma hem till henne och hennes vuxna dotter skulle också komma.

"Hm vågar hon inte träffa mej ensam efter att hon ratade mej i går?" Men hur är hon funtad?? Hon sa också att jag skulle få en "Afrikan" har hon inte fattat någonting? Jag har ju min "Vandrande vålnad"! Tror hon att jag är så lätt köpt att jag går att locka med en Afrikan? Vad kan en Afrikan göra som inte Fantomen skulle klara av?? Nej vännen jag är inte lättlurad, men jag kommer ikväll och vinet tar jag med mej. Men vem kommer att hamna under bordet med Afrikanen det får vi se! Och förresten jag hackade lök när hon ringde därav tårarna! // ANKI :)


Filed under Allmänt | Kommentarer: Läs nedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Kommentar:

Tillbaka till start

Rent mjöl i påsen?!

Nja, det är en tolkningsfråga.
I vårt skafferi kommer du finna
en lättsammare och annorlunda värld,än den verklighet vi lever
i nu. Med galna idéer och förvrängd syn på livet blir det så
mycket roligare, tycker vi.

Å vilka är vi då?
Marie & Anki, två kalaspuffar i sina bästa år, alltså < 40 men >50. Du finner oss på hyllan nedanför Götet.
knaseri -