BrÖlloPs FeSt På gÅnG!



Nu känner jag mej överkörd av min medförfattare på bloggen, jag jobbar kvällen fyra dagar den här kvällen och vips sitter hon och skriver inlägg helt vilt till bloggen när en annan är trött och måste sova. Men i morgon skall vi på en stor tillställning närmare bestämt ett bröllop, då lär det väl hända många roliga ting hoppas jag så man får lite blogg underlag att skriva om. Marie jag har dold kamera på mej hela kvällen och även en mikrofon!

Det är faktiskt min stora dotter som skall gifta sej så det var ju givet att jag skulle gå, men hur Marie blev inbjuden är en gåta? Men av erfarenhet så har väl dottern insett att jag och Marie i hop, det kan inte bli bättre. Först var det en tjej fest i våras och senast möhippan och nu skall det bli den stora bröloppsfesten. Där släkt, vänner, arbetskamrater och dyl skall sammanstråla, det skall verkligen bli väldigt roligt.

Vi skall ge Peter och Cecilia en fin dag och kväll som de aldrig lär glömma! Och det kommer dom aldrig att göra heller hoppas jag. Vi skall uppföra oss i kyrkan, vi skall vara städade vid middagen men sedan skall vi skaka loss de lurviga så att hela västra Sverige skakar. Ingen skall gå därifrån utan ett leende på läpparna och vi skall sent glömma den här kvällen. Tack på förhand Cissi & Peter :)




Filed under Allmänt | Kommentarer: Läs nedan


Kommentarer
Postat av: Partypinglan Camilla

Anki..blev du verkligen förvånad att Marie lyckades nästla sej in på bröllopsfesten,hon ser väl alltid till att inte missa en fest!! Hmm...konstigt att jag inte lyckats komma med..

Nåväl..ha de jättesköj,men gör inget som jag inte skulle göra!!!

2009-06-12 @ 23:06:49
Postat av: Marie

TILL PARTYPINGLAN Å ANKI: Jag har absolut inte försökt att nästla mig in på bröllopsfesten.Det var Cissi som tiggde å bad på sina bara knän att jag skulle komma.Som bekant har jag svårt att säga Nej när någon behöver mig så starkt.

Jag bryr mig helt enkelt om mina nära å kära å även de som jag känner lite mer på ytan.

2009-06-13 @ 11:09:21
Postat av: Anna-Carin

Jag kommer och tittar på er i kyrkan så ni verkligen är städade ;) sen ska jag se till att ni verkligen drar igång på kvällen.. Vad som händer under middagen.. jaa, de får nån annan ha koll på ;) Men I believe in you! Ses snart kram

2009-06-13 @ 11:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Kommentar:

Tillbaka till start

Rent mjöl i påsen?!

Nja, det är en tolkningsfråga.
I vårt skafferi kommer du finna
en lättsammare och annorlunda värld,än den verklighet vi lever
i nu. Med galna idéer och förvrängd syn på livet blir det så
mycket roligare, tycker vi.

Å vilka är vi då?
Marie & Anki, två kalaspuffar i sina bästa år, alltså < 40 men >50. Du finner oss på hyllan nedanför Götet.
knaseri -