JAg sKA Ta MIg fAN tA deN jÄVelN!



Känner ni till den lille fan med horn i pannan?

Det gör definitivt jag! Han är efter mig som en igel. Hur jag än försöker bli kvitt honom, så lyckas han nagla sig fast i mig.Jag vet inte vad han ser hos mig, men helt uppebart har han upptäckt något,som ingen annan tycks ha sett . Egentligen borde jag väl vara glad att någon vill ha mig, men som bekant,så dalar intresset när något är för lätt-tillgängligt.De där jäkla hornen borrar fullständigt i sönder min själ.Om de nu måste borra, så kan de väl åtminstone borra där det gör lite nytta. Lägger han inte snart av att jävlas med mig, så suger jag tag i hans svans å virar den några varv runt halsen tills han slutar att flåsa mig i nacken för gott. Mig jävlas man inte med ostraffat!!!
 // Marie

Filed under Allmänt | Kommentarer: Läs nedan


Kommentarer
Postat av: Anki

Jasså det är hos dej han är nu jag har verkligen undrat vad han blev av! Kan vi inte ta och lägga oss i bakhåll och lura in honom i en fälla?

2009-06-22 @ 17:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Kommentar:

Tillbaka till start

Rent mjöl i påsen?!

Nja, det är en tolkningsfråga.
I vårt skafferi kommer du finna
en lättsammare och annorlunda värld,än den verklighet vi lever
i nu. Med galna idéer och förvrängd syn på livet blir det så
mycket roligare, tycker vi.

Å vilka är vi då?
Marie & Anki, två kalaspuffar i sina bästa år, alltså < 40 men >50. Du finner oss på hyllan nedanför Götet.
knaseri -