WhiSKeY mEd pEpPar ELLer HuR vAR deT?



Det här inlägget skriver jag till min kära väninna och medarbetare på den här bloggen. Jag tittade på den gamla kultfilmen sällskapsresan härom kvällen. När två tajta vänninor är med och skall på charter tillsammans de börjar sin resa med att ta sej en whiskey på en flygplatstoalett.

Sedan raggas det upp en spanjor på planet och allt är bara så helt skönt.  När den ena tjejen skall ut på dejt så är peppar ett måste, om inte annat till att krydda den dåligt kryddade maten på restaurangen. Ja ni tänka er själva två tjejer ensamma på en charter resa ute i vida världen.

Och Marie den här filmen måste vi se en gång gemensamt innan vi åker i väg! Och min kära väninna peppar och whiskey är tydligen ett måste så nu måste vi planera! Självklart kan vi köpa whiskey på planet men har dom peppar? Dricker du whiskey? 

Och ni andra som tassar in här på bloggen och inte lämnar spår har ni mer tips att komma med så kom igen var inte blygsamma nu!

Filed under Allmänt | Kommentarer: Läs nedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Kommentar:

Tillbaka till start

Rent mjöl i påsen?!

Nja, det är en tolkningsfråga.
I vårt skafferi kommer du finna
en lättsammare och annorlunda värld,än den verklighet vi lever
i nu. Med galna idéer och förvrängd syn på livet blir det så
mycket roligare, tycker vi.

Å vilka är vi då?
Marie & Anki, två kalaspuffar i sina bästa år, alltså < 40 men >50. Du finner oss på hyllan nedanför Götet.
knaseri -