ViLKeT BröLLOpp



Jag och min kära väninna har varit på brölopp det var verkligen fint och händelserikt. En fantastisk vigsel i en vacker kyrka med underbart väder ute . Förväntningarna vara stora inför den stundande festen. Alla var glada och nöjda och de orutinerade så kallade bartendrarna skapade olika allehanda häxblandningar till oss bröloppsgäster,det kan ju bara sluta på ett sätt. Somliga av gästerna trasslade in sej i sladdarna på golvet och trillade omkull men med en stor smidighet så kom denne person snabbt på fötter igen. Det var som att se en vig katt som alltid landar med fötterna på golvet.

En av tärnorna fick tydligen många nyp i rumpan under kvällen, orättvist jag fick inte ett ända. Så fort brudparet lämnade lämnade varandra så överöstes de med kyssar av alla bröllopsgästerna brudgummen av kvinnorna och bruden av männen. Herregud vad kyssar de måste ha fått den här kvällen. Jag stal faktiskt några med under kvällens lopp....

Det blev en väldig konstig avslutning på kvällen jag och Marie tappade bort varandra under kvällen men ingen av oss märkte det. Vi var väl själsligen hos varandra eftersom vi inte märkte detta men tydligen har vi ägnat oss åt samma sysselsättning på kvällskvisten. Hm det är väl så när man är tvillingsjälar det är skönt att vi har varandra även på avstånd. Anki ;)

Filed under Allmänt | Kommentarer: Läs nedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Kommentar:

Tillbaka till start

Rent mjöl i påsen?!

Nja, det är en tolkningsfråga.
I vårt skafferi kommer du finna
en lättsammare och annorlunda värld,än den verklighet vi lever
i nu. Med galna idéer och förvrängd syn på livet blir det så
mycket roligare, tycker vi.

Å vilka är vi då?
Marie & Anki, två kalaspuffar i sina bästa år, alltså < 40 men >50. Du finner oss på hyllan nedanför Götet.
knaseri -