RaTaD aV eN SmÖrGåSTårTA



Jag har blivit ratad av min bästa väninna i dag "snyft". I stället för att umgås med mej så fick hon hastigt och lustigt ett begär för smörgåstårta. Kan ni tänka er att i stället för att umgås med mej och sitta och snacka en massa tjejsaker så skulle hon inhandla en smörgåstårta och svulla med! Jag hoppas verkligen att det var en god smörgåstårta! Hon vet inte vad hon missade! Jo mej en qvinna i sina bästa år med senaste skvallret och det hade varit mycket mumsigare än smörgåstårtan. Nu kanske jag håller godbitarna för mej själv istället så kan hon sitta där och svulla med sin tårta. // Anki 

Filed under Allmänt | Kommentarer: Läs nedan


Kommentarer
Postat av: Camilla Partypinglan

Jaa,det va surt.. Hon kunde la bjudit dej på en bit,så hon slapp att svälla helt själv...

2009-07-10 @ 22:12:28
Postat av: Gråbossen

Haha, så kan det gå... Lilla Frun och jag köpte oss en smörgåstårta idag också - ett sådanat sammanträffande. Hälften uppäten och resten i morgon - fest i två dagar. Och så en god tjeckisk pilsner till det. Fredag alltså!

2009-07-10 @ 23:25:49
Postat av: Marie

Ja du gråbossen"......du é visst en liten gourmet du också. Inte undra på att du snokar runt i vårat skafferi!

2009-07-11 @ 00:10:07
Postat av: Gråbossen

Två galna fruntimmer måste man ju hålla koll på. ;-))

2009-07-11 @ 00:22:30
Postat av: Marie

Galna???? Vadå galna?

2009-07-11 @ 01:04:00
Postat av: Anki

Varför tror du att vi är galna????

2009-07-11 @ 09:19:58
Postat av: Gråbossen

När två kvinnor gör något tillsammans blir det väl alltid galenskaper?

2009-07-11 @ 17:58:43
Postat av: Anki

Du min vän Gråbossen du skulle bara veta!!!

2009-07-11 @ 18:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Kommentar:

Tillbaka till start

Rent mjöl i påsen?!

Nja, det är en tolkningsfråga.
I vårt skafferi kommer du finna
en lättsammare och annorlunda värld,än den verklighet vi lever
i nu. Med galna idéer och förvrängd syn på livet blir det så
mycket roligare, tycker vi.

Å vilka är vi då?
Marie & Anki, två kalaspuffar i sina bästa år, alltså < 40 men >50. Du finner oss på hyllan nedanför Götet.
knaseri -