dRYcKEs-tESt



Som delägare i detta skafferi ser jag det som min plikt att låta er ta del av resultaten från de dryckes-test som jag och min kära kollega regelbundet utför. Först ut är "REAL" som till en början tycks uppfylla kraven på den energi-dryck den säjs vara.
Det rycker i rumpmusklerna och man får lust att kasta av sig skorna för en barfota-dans.

      
Puss-behovet blir enormt och svårt att kontrollera.
   
Så långt är allt som det ska, men underbart är kort.
Den kraftiga energikicken rasar snabbt och man försätts i trans

        
för att till sist bli stel och orörlig som en pinne.

BETYG: På grund av sin kortvariga effekt  uppgår REAL:s  poäng endast till 2 promille.

// Marie

Filed under Allmänt | Kommentarer: Läs nedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Kommentar:

Tillbaka till start

Rent mjöl i påsen?!

Nja, det är en tolkningsfråga.
I vårt skafferi kommer du finna
en lättsammare och annorlunda värld,än den verklighet vi lever
i nu. Med galna idéer och förvrängd syn på livet blir det så
mycket roligare, tycker vi.

Å vilka är vi då?
Marie & Anki, två kalaspuffar i sina bästa år, alltså < 40 men >50. Du finner oss på hyllan nedanför Götet.
knaseri -