saX mANn EN äR gOD !



Apropå tidigare inlägg......................jag tror inte saxmannens avsikter är av ondo. Han bryr sig om oss kvinnor . Alla vet vi att män tjänar mer än kvinnor. Det är också vida kännt att vi kvinnor behöver besöka frissan oftare än männen. Att det kostar skjortan är väl inte heller obekant. Saxmannen  är en god man som vet att se till en kvinnas behov och ekonomi. Ingen annan erbjuder gratis klippning vad jag vet. Må hända att hans syfte är rent affärsmässigt i grund och botten dvs att han försöker locka kunder till sin nystartade frisörsalong. Jag fördömmer honom inte. Vägen dit gynnar ju trots allt kvinnorna och föresten, baktankar har vi väl alla!?           // MARIE

Filed under Allmänt | Kommentarer: Läs nedan


Kommentarer
Postat av: Anki

Kanske jag åker till Göteborg imorgon istället för att gå till frissan det blir ju billigare.?

2009-05-06 @ 10:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Kommentar:

Tillbaka till start

Rent mjöl i påsen?!

Nja, det är en tolkningsfråga.
I vårt skafferi kommer du finna
en lättsammare och annorlunda värld,än den verklighet vi lever
i nu. Med galna idéer och förvrängd syn på livet blir det så
mycket roligare, tycker vi.

Å vilka är vi då?
Marie & Anki, två kalaspuffar i sina bästa år, alltså < 40 men >50. Du finner oss på hyllan nedanför Götet.
knaseri -