SeX ChOcK Lad



Vi har varit på möhippa jag och Marie det blev en annorlunda kväll med tjejer i varierande åldrar och med olika förväntningar av kvällen. Flera var riktigt partysugna, medan andra bara ville ha mat, man kan faktiskt lämna skalmans matOsov klocka hemma.

Jag själv var dödstrött men så partysugen, fick lura med mej Marie för något roligt ville jag ha. Jag ville vara säker på att några tokigheter skulle hända så därför tog jag med Partypinglan givetvis. Vad skulle hända den här kvällen? Givetvis skulle Cissi överraskas och roas,  överraskad det blev hon när vi kidnappade henne. Och road hoppas jag att hon blev också? Blev du det Cissi?

Hon trodde att hon skulle prova klänning men det tänkte inte Vi. Nåja hon fick svidas om i scoutkläder och följa med lydigt. Nappflaskan fylldes under kvällen med allehanda drycker med olika smak och färg. Hennes stora uppgift innför kvällen var att sälja scoutmärken. Marie och jag ville ju bli riktigt tillfredsställa men det enda vi fick tag på var SEX choklad.

På tåget hem fann vi en man som skrev en bok, en författare alltså! Hans bok hette Maj 2009 där skrev han om människor han träffade, vilken tur han hade som träffade oss två salongs berusade tjejer i sina bästa år. Han kunde inte få bättre underlag för sin bok. Nåja vi skrämde honom väl för han klev av tåget innan oss och utan oss. Här kommer några foton jag tog under kvällen men inte det sista för det lånade jag på google.se :) Anki


Marie i en av hennes mest sexiga posèr.


Cissi med Nappflaska på tåget, kan vara fylld med alkohol!

Sex blev det inte den kvällen, men Marie fick ju åtminstone med sej Sex choklad jag fick inget!
 Och jag hade glömt att köpa batterier till mannen i byrån "Tusan också"! :) ANKI


Filed under Allmänt | Kommentarer: Läs nedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Kommentar:

Tillbaka till start

Rent mjöl i påsen?!

Nja, det är en tolkningsfråga.
I vårt skafferi kommer du finna
en lättsammare och annorlunda värld,än den verklighet vi lever
i nu. Med galna idéer och förvrängd syn på livet blir det så
mycket roligare, tycker vi.

Å vilka är vi då?
Marie & Anki, två kalaspuffar i sina bästa år, alltså < 40 men >50. Du finner oss på hyllan nedanför Götet.
knaseri -