BeaUtiFuL DrEam



Jag vill ju inte vara sämre med informationen om våra dryckes tester. Vid ett tillfälle på en tjej fest där det serverades allehanda drycker och även en bål så blev det också konstiga reaktioner. Jag har funderat mycket över detta, tillslut fick jag veta att det var bålen med det underbara namnet " Beautiful dream". Tydligen så kan en del av de som dricker av den få konstiga reaktioner. Jag skall se om jag kan komma över det hemliga receptet någongång. Jag undrar vad den innehöll ?  ; ) Anki








Filed under Allmänt | Kommentarer: Läs nedan


Kommentarer
Postat av: sanna8710.blogg.se

jag var faktiskt NYKTER. men okej jag kan väl bjuda på mej endå hihi

2009-05-19 @ 21:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Kommentar:

Tillbaka till start

Rent mjöl i påsen?!

Nja, det är en tolkningsfråga.
I vårt skafferi kommer du finna
en lättsammare och annorlunda värld,än den verklighet vi lever
i nu. Med galna idéer och förvrängd syn på livet blir det så
mycket roligare, tycker vi.

Å vilka är vi då?
Marie & Anki, två kalaspuffar i sina bästa år, alltså < 40 men >50. Du finner oss på hyllan nedanför Götet.
knaseri -